Creativehosting is op zoek naar nieuwe TF2 Admins

Discussion in 'Team Fortress 2' started by Unity, Sep 9, 2014.

1. Unity

Unity CH Crew Staff Member Crew

Beste gamers,

Op het moment zijn wij op zoek naar de nieuwe admins voor de volgende servers:
    • [NL] Creativehosting.nl :: TF2 #1 :: KoTH:: HlstatsX
      - Server IP: 91.205.193.14
      - Server Port: 27015
      - Map Cycle: koth maps
      - Max Players: 24
      - MOD: Sourcemod + HlStatsX

• [NL] Creativehosting.nl :: TF2 #2 :: Man VS Machine :: HlstatsX
      - Server IP:
      91.205.193.21
      - Server Port:
      27015
      - Map Cycle:
      mvm maps
      - Max Players: 8
      - MOD:
      Sourcemod + HlStatsX
    Wij zijn NIET op zoek naar mensen die graag de baas willen spelen in onze servers. Naast het beheren van de gameservers heb je als admin ook de taak om er voor te zorgen dat de gameservers populair blijven / worden. Ook heb je een voorbeeldfunctie en ben je INDIRECT ook vertegenwoordiger van Creativehosting als bedrijf.

Om admin te kunnen worden zijn er wel een aantal eisen:
    • Probeer dagelijks te spelen op onze publics (natuurlijk geen 24/7 per dag)
    • Je bent altijd vriendelijk tegen je mede spelers
    • Je bent aanwezig op ons IRC channel (#creativehosting.nl @ quakenet)
    • Je bent actief op onze forums
    Denk je aan deze voorwaarden te voldoen en lijkt het je leuk om deel uit te maken van het admin team? Laat de volgende gegevens achter als je zodat wij contact met je kunnen opnemen:
    • Naam
    • Leeftijd
    • SteamID (het nummer)
    • Email adres
    • Hoe jij denkt de taak als admin te vervullen
    Let op! Wij vragen bij een verzoek tot admin nooit om geld of uw wachtwoord!

Met vriendelijke groet,

Het Creativehosting team

2. AlexTerwogt

AlexTerwogt New Member

Hoi, ik ben Alexander *** en ik ben 14 jaar oud. Ik wil graag behoren tot het admin team van Creative Hosting. Ik wil graag admin zijn want ik word niet snel boes als players stom doen, ik kan goed 'leiding hebben'maar ik zal niet de baaas spelen. Mijn Steam ID is STEAM_0:1:***. Tot slot, mijn email adres is ***.

Last edited by a moderator: Jul 8, 2015
  3. duhc3

duhc3 New Member

• Naam duncan ooijevaar
    • Leeftijd 16
    • SteamID (het nummer) STEAM_0:0:56201336
    • Email d.ooijevaar@live.nl
    • Hoe jij denkt de taak als admin te vervullen ik bann de hackers maar ik maak eerst en demo om te kijken als hij echt hacked en ik wil iedereen helpen en ik will de server veiliger maken
    ps ik heb alles eerder geprobeert en toen was ik tejong ik moest en paar jaar wachten dus ik deed dat dus hier is me niewe aan vraag

Share This Page