Game.ini en GameUserSettings.ini worden steeds gereset...

Discussion in 'Ark: Survival Evolved' started by Bentar, Jan 10, 2018.

1. Bentar

Bentar New Member

zoals de titel al zegt worden mijn ini files Game.ini en GameUserSettings.ini worden steeds gereset,
    ik ben er nu al 2 avonden mee bezig en kom er niet meer uit. ik huur al een jaar een server hier waarmee ik wil zeggen dat ik inmiddels wel weet welke INI bestanden ik moet hebben.. helaas ivm vakantie rond de jaarwisseling Twee dagen te laat met vernieuwen van mijn server waardoor ik een nieuwe moest huren.
    echter bij deze nieuwe worden mijn INI bestanden steeds gereset bij het opstarten van de server.

Spel
    ARK: Survival Evolved (Linux)
    IP
    91.205.193.223
    Poort
    27015

2. PieterMX

PieterMX CH Crew Staff Member Crew

De INI bestanden welke je kunt bewerken staan in:

arkserver/ShooterGame/Saved/Config/LinuxServer

En dan voornamelijk GameUserSettings.ini, oftewel:

arkserver/ShooterGame/Saved/Config/LinuxServer/GameUserSettings.ini

Configs buiten de Saved map worden herschreven, wijzigingen gaan bij elke update (of herstart) verloren. De bestanden bevatten de standaard waardes, wijzig deze niet.

3. Bentar

Bentar New Member

Zodra ik de server start is mijn ini arkserver/ShooterGame/Saved/Config/LinuxServer/GameUserSettings.ini weer terug bij de begin waarden... Ben op google aan het zoeken naar een oplossing. Veel mensen kennen dit probleem, alleen zie ik dus nergens een oplossing..

4. PieterMX

PieterMX CH Crew Staff Member Crew

Mag ik je vragen even een ticket aan te maken (via het control panel)? Vermeld daarin welke waardes je wilt aanpassen, dan kan één van onze staff het proberen / testen.

Share This Page